حل مسائل فصل هشتم و نهم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (چیدمان انبار پیوسته و QAP)

حل مسائل فصل هشتم و نهم کتاب طراحی سیستم های صنعتی دکتر بشیری (چیدمان انبار پیوسته و QAP)


توضیحات:
کتاب طراحی سیستم های صنعتی نوشته دکتر بشیری, حسینی جو و حسینی نژاد می باشد که یکی از منابع اصلی درس طراحی سیستم های صنعتی در ارشد و کنکور دکتری است.
فایل زیپ شده شامل حل کامل مسائل 1، 2، 4 و 5 از فصل هشتم (چیدمان انبارش پیوسته) و حل کامل تمرین یک از فصل نهم که سوال دکتری 92 بوده است، از کتاب طراحی سیستم های صنعتی بشیری در آن موجود می باشد. تمام فایلها بصورت ارائه پاورپوینت می باشند.
طراحی صنعتی یک سرویس حرفه ای از خلق و توسعه مفاهیم وخصوصیاتی است که بهینه سازی، عملکرد، ارزش و ظاهر محصولات و سیستمها را در بر دارد. برای سود دو جانبه دو طرف سازنده و استفاده گر.

تعداد مشاهده: 1278 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:1,963 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی صنایع

  • محتوای فایل دانلودی:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی صنایع

قابلیت تولید فولادهای تفجوشی شده کم آلیاژ کروم - مولیبدن دار در گستره وسیعی از خواص فیزیکی و مکانیکی

قابلیت تولید فولادهای تفجوشی شده کم آلیاژ کروم - مولیبدن دار در گستره وسیعی از خواص فیزیکی و مکانیکی


چکیده:
در بساری از کاربردهای، قطعات آهنی تفجوشی شده نتالورژی پودر، جایگزین های مناسبی برای آلیاژهای کارشده می باشند. این امر به دلیل هزینه تمام شده کمتر، کارآیی بالاتر و قاللیت تولید این قطعات با ابعادی نزدیک به اندازه نهایی می باشد. روشهای زیادی جهت رسیدن به خواص مطلوب در قطعات تفجوشی شده پایه آهن متالورژی پودر وجود دارند، ولی در این اثنا میزان چگالی و عناصر آلیاژی از نقش خاصی برخوردارند. چگالی در خواص قطعات تفجوشی شده تاثیر مهم تری دارد. در فولادهای تفجوشی شده، خواص مکانیکی مطلوب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و در این میان، فولادهای ساخته شده از پودر از پیش آلیاژ شده کروم- مولیبدن دار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. در این پژوهش، تاثیر فشار فشرده سازی و دمای تفجوشی بر خواص فولادهای تهیه شده از پودر پیش آلیاژ شده حاوی 3% کروم، 0/5% مولیبدن و 1/5% کروم، 0/2% مولیبدن با توجه به نتایج بدست آمده مطالعه شده است.
نویسندگان: مازیار آزادبه، فرزاد آقاجانی، مقصود دخانچی، شاهین خامنه اصل

تعداد مشاهده: 388 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:12,777 کیلوبایت

 قیمت: 1,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته متالوژی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب PDF

برنامه بایگانی بیمه

برنامه بایگانی بیمه


توضیحات:
در این برنامه با انتخاب گزینه ثبت اطلاعات بیمه گذار: میتوان اطلاعاتی شامل کد بیمه گذار- نام- نام خانوادگی-کدملی- آدرس- تلفن و با انتخاب ثبت اطلاعات مالی: کد بیمه گذار- شماره بیمه نامه- تاریخ صدور- مبلغ پرداختی- شماره چک و تاریخ  را وارد نمود. با انتخاب جستجو تعیین میشود جستجو برچه اساسی باشد (اطلاعات مالی یا اطلاعات بیمه گذار)

تعداد مشاهده: 3200 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: cs, sln

حجم فایل:907 کیلوبایت

 قیمت: 9,800 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و استفاده در دفاتر بیمه


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایلهای sln, cs و فایلهای مربوط به پروژه

شیپ فایل شهرهای استان سمنان به صورت نقطه ای

شیپ فایل شهرهای استان سمنان به صورت نقطه ای


مشخصات سیستم تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_International_1924
Datum: D_International_1924
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree

تعداد مشاهده: 702 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.7z

فرمت فایل اصلی: Shp

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:53 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    عارضه پولیگونی و عارضه نقطه ای با پسوند "shp" ، قابل ویرایش در نرم افزار GIS

بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع

بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع


پایان نامه بررسی رابطه بین توانمند سازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران

چکیده:
تقاضاهای جدید برای بهره وری و مزیت رقابتی، ازطریق کاراترکردن عملیات و بهره گیری ازفن آوری جدید تعهدوالتزام به ارائة محصولات و خدمات کیفی و جلب رضایت مشتری وارباب رجوع از چالش هایی است که مدیران امروز سازمان ها را به خود مشغول ساخته است. از طرف دیگر امروزه شرط بقای هر سیستم سازمانی بذل توجه عمیق و کافی به نیروهای انسانی موجود خود و تلاش در جهت خلق ارزشی تحت عنوان «کارمندان ما ارزشمندترین دارائیهای ما هستند» می باشد. نیروی انسانی توانا و کارآمد می تواند سازمان را کارا، سودآور و مفید به حال جامعه بسازد و در کل، کشور را شکوفا کند و از وابستگی برهاند، در این میان مدیریت کیفیت جامع از مفید ترین ومؤثرترین روش های مورد استفاده در سیستم های مدیریتی به شمار می رود که به نحو شایسته مباحث کیفیت را در بر دارد. بنابر این در این تحقیق سعی شده است تا رابطه بین توانمند سازی کارکنان واستقرار مدیریت کیفیت جامع مورد بررسی قرار گیرد.جامعه آماری کلیه کارکنان سازمان بیمه مرکزی ایران که در سال 1388مشغول به فعالیت هستند ،می باشد،که به روش نمونه گیری ءبقه ای تصادفی یک نمونه 117 نفر انتخاب شده است.برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است که روایی آن از طریق تحلیل محتوی تأیید شده است وپایایی آن از طریق ضریب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته است که مقدار آلفای توانمند سازی (938/0) و مقدار آلفای مدیریت کیفیت جامع (755/0) می باشد. معناداری رابطه بین متغیر های مستقل ومتغیر وابسته از روش همبستگی پیرسون مورد آزمون قرار گرفت ومعناداری تمامی رابطه ها موردتأیید قرار گرفت.همچنین برای بررسی مناسب بودن وضعیت ابعاد توانمند سازی کارکنان از آزمون میانگین یک جامعه استفاده گردید که مناسب بودن وضعیت آنها تأیید شد.در پایان نیز جهت مشخص کردن سهم هر یک از ابعاد توانمند سازی در استقرار مدیریت کیفیت از مدل رگرسیون استفاده شد ونشان داد که متغیر های شایستگی شغلی وخود مختاری شغلی با سطح معنی داری کمتر از 05/0 نقش مؤثری در استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران دارند.
 واژه های کلیدی: توانمند سازی، کارکنان ، مدیریت کیفیت جامع ، بیمه مرکزی ایران

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول:
کلیات تحقیق
مقدمه
1-1-بیان مسأله
1-2-  اهمیت و ضرورت تحقیق
1-3- اهداف تحقیق
1-3-1-  هدف اصلی
1-3-2-  اهداف فرعی
1 -4- فرضیه های تحقیق
1-4-1-  فرضیه اصلی
1-4-2- فرضیه های فرعی
1-5- تعریف عملیاتی واژه های کلیدی تحقیق
1-5-1- توانمند سازی کارکنان
1 -5-2- مدیریت کیفیت جامع
1-6- جامعه آماری
1-7- نمونه آماری
1-8- روش تحقیق
1-9- ابزار گردآوری داده¬ها
1-10- روش تجزیه و تحلیل داده¬ها
1-11- قلمرو تحقیق
1-11-1-  قلمرو موضوعی
1-11-2- قلمرو مکانی
1-11-3- قلمرو زمانی
فصل دوم:
مبانی نظری
مقدمه
بخش اول
2-1- توانمند سازی
2-1-2-  رویکردهای توانمندسازی
2-1-2-1 - رویکرد رابطه ای یا چند بعدی
2-1-2-2-  رویکرد روان شناختی
2-1-3-  توانمندسازی روان شناختی
2-13-1-  احساس معنی دار بودن
2-1-3-2-  احساس خود کارآمدی
2-1-3-3- احساس خودتعیینی
2-1-3-4- احساس تأثیر
2-1-3-5- احساس داشتن اعتماد به دیگران
2-1-4- پیش زمینه های توانمندی روان شناختی
2-1-4-1- ویژگیهای شخصیتی
2-1-4-1-1- احترام به خود
2-1-4-1-2- کانون کنترل
2-1-4-2- محتوای کار
2-1-4-2-1-اطلاعات
2-1-4-2-2پاداش
2-1-5- ویژگیهای ساختار اجتماعی واحدهای کاری در فرایند توانمند سازی
2- 1- 6 - سابقه تحقیقات انجام شده
2-1-7- تاریخچه توانمندسازی
2-1-7-1- عصر ماشین
2-1-7-2- اواخر دهه 1700 واوایل دهه 1800 : صنایع بومی وسیستم کارخانه
2-1-7-3- اواسط دهه 1800 و اوایل دهه1900 عرصه مدیریت علمی
2-1-7-4- اواسط دهه 1900 عصر سیستم
2-1-7-5- دهه 1970 و 1980: نیاز به تغییرات بنیادین
2-1-7-6- دهه 1990: سازمانهای امروزی وتوانمند کننده
2-1-8- سیر توسعه مقیاس های اندازه گیری توانمند سازی
2-1-9- موانع توانمند سازی
2-1-10- مزایای توانمند سازی
2-1-11- انتقادات نسبت به توانمند سازی
2-1-12- توانمند سازی و قدرت
2-1-12-1-قدرت
2-1-12-1-1-  قدرت به عنوان یک سازه رابطه ای یا چندبعدی
2-1-12-1-2- قدرت به عنوان یک سازه انگیزشی
2-1-12-1-3- قدرت به عنوان یک بازی با مجموعه صفر در مقابل تبادل دو طرفه نفوذ
2-1-12-1-4-  قدرت به عنوان یک علاقه فردی درمقابل یک علاقه اجتماعی
2-1-13- پارادایمهای قدرت
2-1-13-1- رویکرد عقلائی- کارکرد گرا
2-1-13-2- رویکرد تکثر گرا
2-1-13-3- رویکرد تفسیری
2-1-13-4- رویکرد افراطی (رادیکال)
2-1-13-5- رویکرد پست مدرن
2-1-14- تفاوت توانمند سازی و غنی سازی شغلی
2-1-15- تفاوت توانمند سازی و مشارکت کارکنان
 2-1-16- مدلهای توانمندسازی
2-1-16-1- مدل مک لاگان و نل
2-1-16-2-  مدل وگت و مارل
2-1-16-3-  مدل مالاک و کارزتد
2-1-16-4-  مدل اسپریتزر
بخش دوم
2-2- مدیریت کیفیت جامع
مقدمه
2-2-1 -  تاریخچه مدیریت کیفیت جامع
2-2-2- سوابق تحقیق
2-2 -3- اهداف مدیریت کیفیت جامع
2-2-4 - مفهوم مدیریت کیفیت جامع
2-2-5- مشخصات مدیریت کیفیت جامع
2 -2- 6 - مفهوم کیفیت در مدیریت کیفیت جامع‌
2- 2- 7 - مفهوم جامعیت
2 - 2  -8 - سه اصل اساسی مدیریت کیفیت جامع
2-2-9- قوانین مدیریت کیفیت جامع
2-2-10 - مداخله مدیریت کیفیت جامع
2 - 2 -11- مدیریت کیفیت جامع در عمل
2 - 2- 12 -  نیازمندی های اساسی اجرای مدیریت کیفیت جامع
2- 2 - 13- نیروهای جلوبرنده (پیش برنده) درمدیریت کیفیت جامع
2- 2 -14- نیروهای بازدارنده در مدیریت کیفیت جامع
2-2 -15 - تکامل مدیریت کیفیت جامع
2-2 -15 - 1 - مدل های تکامل مدیریت
2-2- 15 -2- تکامل مفهوم کیفیت
2- 2 -16- چهار انقلاب فکری مدیریت
2- 2 -16 - 1 - توجه و تمرکز بر روی مشتری
2- 2 -16 - 2 - بهبود مستمر
2- 2 -17 - مدیریت در سازمان های فرآیند محور
2- 2- 18 - مدل اجرایی مدیریت کیفیت جامع
2- 2- 18 -1. کلیات مدل اجرایی
2-2-18-2- تشریح اقدامات اجرایی
2-2-18 -2 -1 -اقدامات در مرحله توجیه مدیران
2-2-18-2-2 - تشکیل هسته کیفیت جامع
2-2-18-2-3- اقدامات اجرایی در مرحله بررسی
2-2-18-2-4- اقدامات اجرایی در ارتباط با تهیه برنامه کلان اجرایی
2-2-18-2-5- اقدامات اجرایی برای پیاده کردن برنامه کلان
2-2-18-2-6- تشکیل اداره اطمینان از کیفیت
2-2-18-2-7- بررسی عملکرد زیر سیستم های نظام مدیریت کیفیت جامع
2-2-19- وضعیت کنونی مدیریت کیفیت جامع
بخش سوم
2-3- معرفی بیمه مرکزی ایران
-مقدمه
-2-3-1- بیمه چیست؟
2 - 3 - 2 - تاریخچه بیمه
2 - 3 -3 - بیمه  در دنیای  امروز
2 - 3 - 4 - تاریخچه بیمه در ایران
2 -3 - 4 - 1-تشکیل و موضوع
2 -3 -4 - 2- وظایف و اختیارات
2 -3 -4 -3- ارکان بیمه مرکزی ایران
2 - 3 -5 - نتیجه گیری
2 -4-  چارچوب نظری ومدل مفهومی  تحقیق
فصل سوم:
روش تحقیق
مقدمه
3-1- روش‌شناسی تحقیق
3- 2- جامعه آماری
3-3- نمونه آماری
3-4- روش نمونه گیری
3-5- روش جمع آوری داده ها
3-6- ابزار سنجش تحقیق
3-7- روایی و پایایی پرسشنامه
3-7-1- روایی
3-7-2-پایایی
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
3-9- روش‌ها و آزمون های آماری به کار گرفته شده در این تحقیق
3-9-1-آمار توصیفی
3-9-2-آمار استنباطی
فصل چهارم:
تجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه
4-1 - یافته ‏های توصیفی
4-2 - بررسی استنباطی داده ها
4- 2-1 - بررسی وآزمون فرضیه‌های تحقیق(آزمون همبستگی)
4-2-1-1- آزمون فرضیه اصلی
4-2-1-2- آزمون فرضیه های فرعی
4-2-2-آزمون میانگین  یک جامعه
4-2-3- رگرسیون
فصل پنجم:
نتیجه گیری وپیشنهادات
مقدمه
5-1- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون همبستگی پیرسون
5-2- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون میانگین یک جامعه
5-3- ارائه پیشنهادات
5-3-1- پیشنهادات بر مبنای یافته‌های تحقیق
5-3-2- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی
5-4- محدودیتهای تحقیق
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی
 منابع لاتین
 پیوست ها
فهرست اشکال، جداول و نمودارها


تعداد مشاهده: 1099 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 193

حجم فایل:1,102 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش