اندازه گیری ارتباط بین مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی؛ مفاهیم، موضوعات و چارچوب

اندازه گیری ارتباط بین مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی؛ مفاهیم، موضوعات و چارچوب


چکیده:
هدف- هدف این مطالعه، کمک در درک ارتباط های موجود بین مدیریت منابع انسانی (HRM) و عملکرد سازمانی (OP) با توجه به واکنش پیچیده عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر OP و ارائه چارچوبی یکپارچه جهت بررسی این روابط می باشد.
طراحی/روش شناسی/رویکرد-ادبیات مربوطه به طور منتقدانه بررسی و ارزیابی شده و یک چارچوب مفهومی با هدف اندازه گیری روابط HRM-OP ارائه شده است.
نتایج- درحالی که اغلب ادبیات موجود درباره HRM به طور عمده برعوامل داخلی تأکید کرده اند، نویسندگان این مقاله پیشنهاد می دهند از آنجایی که حوزه و محدوده عوامل داخلی در نظر گرفته شده ، بنابراین باید این حوزه را گستراند و عوامل خارجی را نیز به طور آشکار بیان کرد. آن ها مدل کلی را ارائه دادند که بیانگر ماهیت پیچیده عوامل داخلی و خارجی می باشد.
در آخر، چارچوب یکپارچه ای از عوامل را به منظور اندازه گیری تأثیر راهکارهای HRM برعملکردسازمانی ارائه دادند.
این مقاله در سال 2012 چاپ شده و در سایت Emerald موجود می باشد.

تعداد مشاهده: 1333 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:229 کیلوبایت

 قیمت: 14,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت
    مناسب ارائه دانشجویی



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش در 20 صفحه بهمراه مقاله اصلی pdf در 18 صفحه

پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری


بخشی از متن:
بازار اقتصاد جهانی، هیچ گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان ها و بنگاه های تجاری تلاش می کنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر بفرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، مشتریان و مصرف کنندگان، همواره در جستجوی عرضه کنندگانی هستند که کالا یا خدماتی به مراتب بهتر ارایه می کنند. درک این تمایز، فرایند گزینش کالا یا خدمات مورد نیاز را هدایت نموده و مشتریان را در تصمیم گیری برای پرداخت بهای بیشتر در مقابل دریافت کالا یا خدمات بهتر یاری می نماید. به علت وجود عرضه کنندگان متعددی که محصولاتی با کیفیت نسبتاً یکسان عرضه می کنند، اغلب مشتریان هنگام خرید کالا و خدمات مورد نیاز، از امکان انتخاب گزینه های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی های فیزیکی یک محصول سایر شاخص های کیفی را مدّ نظر قرار می دهند. مشتریان در جستجوی سرنخ هایی هستند که آنان را برای شناسایی بهترین تأمین کننده یاری نماید.

فهرست فصول:
فصل اول: مدیریت روابط مشتری
فصل دوم: رضایتمندی مشتری
فصل سوم: روش های اندازه گیری رضایت مشتری
فهرست منابع

تعداد مشاهده: 1059 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 77

حجم فایل:802 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

گزارش کارآموزی لیتوگرافی و چاپ

گزارش کارآموزی لیتوگرافی و چاپ


چکیده:
لیتوگرافی تصویر شرکتی گرافیکی است که کارکنان این شرکت به انواع طراحی و چاپ های دیجیتال میپردازند. چاپ، طراحی و چاپ انواع بیلبورد تبلیغاتی. عکس بر روی پارچه های خاصی با نام بنر از جمله فعالیتهای این شرکت می باشد.
فعالیت من به عنوان کارآموز در این شرکت طراحی به کمک نرم  افزار فتوشاپ، کرل و کار با دستگاه Image بود که در ابتدا مراجعه کننده پس از درخواست کار به مسئول مربوطه کار را برای طراحی به طراحان سفارش می کرند. سپس طراحان شروع به طراحی طرح اولیه می کردند سپس طرح در فتوشاپ طراحی کامل و رنگ آمیزی می شد بعد از آن پس از گرفتن تأییدیه از مشتری کار برای چاپ فرستاده می‌شد. قسمت طراحی شامل قسمتهای مختلفی بود که هر کدام توسط یکی از نرم افزارهای فردی هند، corel,freehand وفتوشاپ انجام می شد هرکس مسئول کار بر روی یکی از قسمتهای کار چاپی بود به همین دلیل کار با نظم خاصی پیش می رفت.
شناسایی رنگهای مناسب و طرح کار و نوآوری همه بر عهدة طراحان بود ولی بنا به درخواست خود مشتری طرح پیشنهادی خود را نیز مورد بررسی قرار می دادند. اگر کار مناسب چاپ بود که برای چاپ فرستاده می شد و اگر اشکالاتی در آن بود که قابل رفع و ترمیم بود این تغییرات روی آن اجرا می شد و کار بنا به سلیقة مشتری برای چاپ فرستاده می شد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول
پیشگفتار
معرفت بصری و کلامی
 ترکیب بندی
دریافت حسی و ارتباط بصری
عناصر اولیه در ارتباط تصویری
تاریخچه
فصل دوم
هنر چاپ
چاپ
تاریخ چاپ و کاغذ
سبک های چاپ
صحافی

این فایل کاملا ویرایش شده و شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی (بدون تصویر) می باشد و با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)


تعداد مشاهده: 907 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 75

حجم فایل:196 کیلوبایت

 قیمت: 4,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته هنر و گرافیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش

گزارش کارآموزی شیمی کاربردی درکارخانه ماکارونی زرین گل

گزارش کارآموزی شیمی کاربردی درکارخانه ماکارونی زرین گل


بخشی از متن:
شرکت صنایع غذایی زرین گل با هدف تامین انواع آرد مرغوب، ماکارونی، ورمیشل، رشته آش، آرد و سبوس در سال 1371 تاسیس شده است. این واحد صنعتی در جهت تولید محصولات با کیفیت مطلوب و افزایش سطح رضایت مشتریان و توسعه صنعت تولید آرد در داخل کشور و افزایش اعتماد و گرایش مشتریان به استفاده از محصولات استاندارد و دستیابی به استاندارد های ملی اقدام به استقرار سیستم کیفیت در چهار چوب این نظام نامه نموده است . در این راستا خط مشی کیفیت خود را به شرح ذیل اعلام می دارد: ...

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: آشنایی کلی با مکان کارآموزی   
 تاریخچه    
خط مشی کیفیت    
سازماندهی و نمودار سازمانی شرکت صنایع غذایی زرین گل   
کنترل فرآیند    
فصل دوم: تاریخچه گندم    
1-2 . تاریخچه گندم   
2-2 . گیاه شناسی گندم   
3-2 . مشخصات فیزیکی دانه گندم   
4-2 . طبقه بندی گندم از نظر جنبه های صنعتی   
1-4-2 . گندم قرمز بهاره   
2-4-2 . گندم دیوروم و دیوروم قرمز   
3-4-2 . گندم سخت قرمز زمستانه   
4-4-2 . گندم نرم قرمز زمستانه   
5-4-2 . گندم سفید ( سخت و نرم)   
6-4-2 . گندم مخلوط   
5-2 . عوامل فیزیکی موثر در کیفیت گندم   
1-5-2 . وزن حجمی یا وزن واحد حجم   
2-5-2 . وزن دانه   
3-5-2 . اندازه و شکل دانه   
4-5-2 . سختی دانه    
5-5-2 . زجاجیت   
6-5-2 . رنگ   
7-5-2 . دانه های سیب دیده   
8-5-2 . ناخالصی ها   
6-2 . بیماری های گندم   
1-6-2 . زنگ گندم   
2-6-2 . فوزاریوم گندم   
3-6-2 . سیاهک   
4-6-2 . ناخنک   
5-6-2 . نماتد گندم   
7-2 . عوامل شیمیایی موثر در کیفیت گندم   
1-7-2 . رطوبت   
2-7-2 . مقدار پروتئین   
3-7-2 . کیفیت پروتئین   
4-7-2 . اسیدیته چربی   
8-2 . جنبه های صنعتی ترکیبات گندم   
1-8-2 . کربوهیدرات ها   
2-8-2 . گلوتن   
3-8-2 . چربی ها   
4-8-2 . پنتوزان ها   
5-8-2 . سایر قندها   
6-8-2 . آنزیم های گندم   
7-8-2 . مواد معدنی گندم   
8-8-2 . ارزیابی حسی گندم    
9-2 . نگه داری گندم   
1-9-2 . سیلو های نگه داری گندم   
10-2 . نمونه برداری از گندم برای ارزیابی   
1-10-2 . آزمون نمونه ها    
فصل سوم: آسیاب کردن   
مقدمه   
1-3 . مواد اولیه خام   
2-3 . مراحل تهیه   
3-3 . مراحل مختلف   
4-3 . شستشوی گندم   
5-3 .تمیز کردن به روش خشک    
6-3 . الک جدا کننده   
7-3 . جدا کردن بذر علف های هرز     
8-3 . آسپیراتور   
9-3 . پوست گیری    
10-3 . آهن گیر   
11-3 . شن گیر    
12-3 . سیکلون ها    
13-3 . فرآیند آسیاب کردن گندم   
14-3 . مواد افزودنی به آرد     
15-3 . مخاطرات و پیشگیری از آن‌ها   
16-3 . مداوای بیماران خارش ناشی از حبوبات   
فصل چهارم: تکنولوژی تولید ماکارونی    
مقدمه   
1-4 . مواد اولیه ماکارونی   
1-1-4 . سمولینا    
2-1-4 . آب   
3-1-4 . تخم مرغ    
4-1-4 . مواد افزودنی مجاز   
5-1-4 . نمک    
6-1-4 . السیتئین هیدروکلراید   
7-1-4 . منو و دی گلیسرید   
8-1-4 . بتا کاروتن     
9-1-4 . ویتامین C   
10-1-4 . ویتامین های گروه B   
2-4 . فرآیند تولید ماکارونی     
1-2-4 . روش غیر پیوسته   
2-2-4 . مخلوط کردن اجزاء خمیر   
3-2-4 . ورز دادن خمیر    
4-2-4 . دستگاه رشته ساز   
5-2-4 . قالب های ماکارونی   
تمیز کردن قالب ها و پرس ها   
6-2-4 . خشک کردن ماکارونی     
1-6-2-4 . گرمخانه های ماکارونی    
2-6-2-4 . سیستم گرمایش   
3-6-2-4 . فن ها   
4-6-2-4 . سیستم مکش رطوبت   
3-4 . روش های خشک کردن ماکارونی   
1-3-4 . تئوری های خشک کردن ماکارونی   
2-3-4 . نواقص ناشی از روش های خشک کردن    
4-4 . برش و بسته بندی ماکارونی   
5-4 . ویژگی های ماکارونی    
6-4 . ویژگی های پخت ماکارونی   
7-4 . کنترل کیفیت فرآورده نهایی   
1-7-4 . ترک خوردگی رشته های ماکارونی طی مرحله خشک کردن 
2-7-4 . کنترل PH    
3-7-4 . نشاسته در آب پخت    
4-7-4 . آزمون قوام رشته ها    
5-7-4 . انحناپذیری یا مقاومت به خمش   
6-7-4 . وجود لک   
7-7-4 . رنگ   
8-7-4 . سایر آزمون ها    
9-7-4 . ارزیابی حسی محصول نهایی    
فصل پنجم: پروسه تولید   
توزین غلات   
تخلیه گندم   
انتقال و حمل غله   
معایب سیلوهای فلزی   
سیلو و تجهیزات مورد استفاده در ذخیره سازی   
سیلوهای فلزی   
پروسه تولید آرد   
عملیات بوجاری و تمیز کردن گندم   
گندم های مصرفی و نا خالصی های آن ها   
ناخالصی ها و اثرات نامطلوب آنها    
بوجاری و تمیز کردن گندم از ناخالصی ها   
دستگاههای بوجاری و اصول کار آ نها    
عملکرد دستگاههای شن گیر   
متد کار    
عملکرد دستگاه پوست گیر   
عملیات آسیاب گندم   
الک کروپ   
والس   
فیلتراسیون   
سیستم قسمت الکترونیک فیلتر   
اختلاط آرد   
خلاصه پروسه تولید آرد   
پوستگیر"بوجاری" والس    
 مواد اولیه ماکارونی   
سمولینا   
ویژگی های گندم دیوروم    
خط تولید   
انبار آرد    
اضافه کردن گلوتن   
اکسترودر   
قالب های ماکارونی و تمیز کردن آنها   
گرمخانه   
خشک کردن ماکارونی های فرمی   
آزمون های کنترل کیفی   
عوامل موثر در کیفیت   
آزمون های کنترل کیفی مواد اولیه   
الک کردن آرد    
اندازه ذرات آرد    
آزمون کمیت و کیفیت گلوتن   
آزمون تعیین گلوتن مرطوب    
آزمون تعیین مقدار گلوتن خشک   
آزمون رطوبت    
آزمون خاکستر و خاکستر غیر محلول در اسید   
آزمون های کنترل کیفی فرآورده نهایی   
آزمون پخت   
فصل ششم: آزمایش ها   
آزمایش اول   
آزمایش دوم   
آزمایش سوم   
آزمایش چهارم   
آزمایش پنجم   
آزمایش ششم  
روش اسپکتروفتومتری آهن  
فصل هفتم: شیمی در خدمت پخت و پز   
عمل پختن و آزاد شدن دی‌اکسید کربن   
منوساکاریدها  
الیگوساکاریدها   
پلی‌ساکاریدها   
نشاسته  
گلیکوژن   
سلولز  
فصل هشتم: MSDS
پتاسیم تیو سیانات  
پراکسید هیدروژن   
اسید کلریدریک 
فهرست منابع و ماخذ

تعداد مشاهده: 710 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 140

حجم فایل:1,469 کیلوبایت

 قیمت: 3,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته شیمی و صنایع غذایی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

بررسی افسردگی کودکان

بررسی افسردگی کودکان


چکیده:
افسردگی، نوعی اختلال روانی ست که در آن، خُلق شخص آشفته می شود و یک بیماری جدی است که می تواند زندگی شخص مبتلا، خانواده و دوستان او را مختل کند و باعث بروز مشکلات جسمانی و هیجانی شود.
احساس های غم و ناراحتی در مقابل از دست دادن عزیزان یا شغل، یک پاسخ عادی است. با این حال، وقتی این احساس های نامناسب، افراطی و مخل کارآیی می شود، از آن ها به عنوان «اختلال خلق» یاد می شود. درواقع افسردگی به قدری متداول است که گاهی از آن به عنوان «سرماخوردگی روان پزشکی» یاد می شود. به طور کلی افسردگیِ طبیعی و متعادل در انسان، واکنشی است نسبت به یک عامل بیرونی که فرد از آن آگاه است و محرومیت آن را آگاهانه درک می کند.

فهرست مطالب:
چکیده
معرفی
روش ها
نشانه های افسردگی
نتیجه گیری
منابع

تعداد مشاهده: 161 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:12 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش