پاورپوینت علف کش های گندم

پاورپوینت علف کش های گندم


مقدمه:
گندم از مهمترین غلات است. این گیاه در گونه های وحشی و اهلی موجود است. گندم از گیاهان گلدار تک لپه ای گل دار یکساله و تیره گندمیان بوده و از خانواده گرامینه است. گندم گل آذین سنبله ای دارد و از هر گره آن یک برگ بوجود می آید. سنبلچه گندم متشکل از دو گلوم و سه گلچه است. برگهای گندم مانند سایر غلات (به جز ارزن وذرت) نازک کم عرض بوده و زبا نه های کوچکی دارند.

فهرست مطالب:
مقدمه
شرایط محیطی مناسب برای رشد گندم
آفات و بیماری های گندم
سن گندم
زنگ گندم
سیاهک گندم
علفهای هرز مهم مزارع گندم
یولاف وحشی
چچم
فالاریس
دم روباهی
نکات مهم در کنترل شیمیایی علفهای هرز گندم
الف-پهن برگ کشها
الف-1) توفوردی + ام ث پ آ (یو 46کمبی فلویید)
الف-2) گرانستار (تری بنورون متیل)
الف-3) دوپلسان سوپر
الف-4) برومیسید ام- آ
الف-5) پاردنر (بروموکسنیل)
ب) کشیده برگ کشها
ب-1) ایلوکسان (دیکلو فوپ متیل)
ب-2) تاپیک (کلو دینافوپ پروپارژیل)
ب-3) سافیکس BW (فلم پروپ- ام- ایزوپروپیل)
ب-4) آونج: دیفنزوات کوات
ب-5) گراسپ (ترالکوکسیدیم 25 سوسپانسیون)
ج) علفکشهای دو منظوره
ج-1) علفکش آپیروس
ج-2) علفکش شوالیه
نکات مهم در کاربرد علفکش شوالیه
ج-3) علفکش پنتر 
نکات مهم در کاربرد علفکش پنتر

تعداد مشاهده: 2446 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:1,130 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کشاورزی و زراعت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

تحقیق انواع تست های نرم افزار

تحقیق انواع تست های نرم افزار


چکیده:
تست نرم افزار به فرایند ارزیابی یک نرم افزار به منظور تشخیص تفاوت بین ورودی و خروجی مورد انتظار گفته می شود. علاوه بر آن تست نرم افزار ارزیابی امکانات و ویژگی های یک نرم افزار را نیز شامل می شود. به عبارت دیگر تست نرم افزار یک فرایندی است که به وسیله آن می توانیم اطلاعاتی در رابطه با کیفیت نرم افزار بدست آوریم که شامل تایید و اعتبار سنجی است.
شاید برای اغلب برنامه نویسان تازه کار تست کردن کار سخت و دشواری باشد و گمان کنند که این کار برای برنامه کوچکشان لازم نیست همانطور که اکثر شرکت های تولید نرم افزار در ایران از زیر بار تست نرم افزار به هر بهانه ای شانه خالی می کنند و بعد از مدت زمان نه چندان طولانی هزینه های بیشتری متحمل می شوند تا عیب های عملکرد نرم افزار را بپوشانند ولی باور کنید که اگر برنامه های حتی کوچک خود را تست کنید چنانچه در آینده قصد توسعه آن را داشته باشید با مشکلات کمتری روبه رو خواهید شد.
در این تحقیق ابتدا به تعریف تست سیستم و هدف و انگیزه از تست نرم افزار پرداخته ایم و سپس مراحل، استراتژی ها و سطوح تست نرم افزار و انواع آن نام برده شده و در هر کدام به تشریح عملکرد، وظایف، مزایا و معایب هر کدام از این استراتژی ها و انواع تست پرداخته ایم  که با مفاهیم و تعریف ها بیشتر آشنا گردیم. 

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه    
هدف تست نرم افزار    
تست نرم افزار در کدام مرحله فرآیند یا چرخه توسعه نرم افزار قرار دارد؟    
انگیزه تست نرم افزار    
آیا تست نرم افزار با کیفیت نرم افزار متفاوت است؟    
مراحل تست نرم افزار    
جایگاه تست نرم افزار    
استراتژی های تست نرم افزار    
استراتژی تست جعبه سفید    
استراتژی تست جعبه سیاه    
استراتژی تست جعبه خاکستری    
سطوح تست نرم افزار    
تست واحد (Unit testing)  
تست مجتمع سازی  (Integration Testing) 
تست سیستم (System Testing)
تست پذیرش (Acceptance Testing)
انواع تست نرم افزار    
تست عملکرد    
تست استرس    
تست بار    
تست رگرسیون    
تست امنیت    
تست اکتشافی    
منابع 


تعداد مشاهده: 2634 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:371 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

پاورپوینت مشتری مداری در عرصه بانکداری

پاورپوینت مشتری مداری در عرصه بانکداری


توضیحات:
این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد تهیه شئه و حاوی 15 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی شده است.

مقدمه:
امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوار شده است به گونه ای که گسترش وارایه خدمات بدون در نظرگرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است. مشتری مداری در بانک یک اصل است و مشتریان دارایی نا ملموس بانکها و موسسات مالی به شمار می آیند. اگر چه مشتری در تراز نامه مالی بانک جایگاهی ندارد، اما دوام و بقای یک موسسه یا بانک در گرو جلب رضایت مشتریان است. در گذشته میزان سهم بازار موفقیت بانک را رقم می زد، اما امروزه این موفقیت به میزان وفاداری مشتریان می باشد. امروزه در بانک داری اصل بر مشتری مداری، کسب رضایت مشتری، حفظ مشتری و میزان وفاداری مشتریان میباشد. در این راستا برقراری روابط مناسب و صحیح کارکنان بامشتریان موجب رضایت مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان می گردد.

فهرست مطالب:
مقدمه
توجه
اهمیت موضوع
اهمیت مشتری
انتظارات مشتری
مشتری مداری در بانک
راه های تحقق مشتری مداری
نتیجه گیری

تعداد مشاهده: 2047 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:96 کیلوبایت

 قیمت: 1,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش

ریسک سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام

ریسک سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام


Residual income risk, intrinsic values, and share prices

چکیده:
تحقیقات تجربی حسابداری شواهد نسبتاً کمی در مورد این که آیا از نظر ریسک، اختلافات مقطعی سودی حسابداری با اختلافات مقطعی در قیمت‌های سهام، ارتباط دارند یا نه؟ ارائه می‌دهد. ما با توجه به ریسک یا خطر مربوط به ارقام حسابداری دو پرسش را مطرح می‌کنیم:
1ـ آیا ارزیابی‌های خطر مربوط به حسابداری (یعنی خطر نظام مند و تغییر پذیری کل در مجموعه زمانی بهره مازاد حقوق صاحبان سهام شرکت) با ارزیابی بازار و برآورد خطر حقوق صاحبان سهام ارتباطی دارد یا نه؟
2ـ اگر این چنین است، پس آیا این ارزیابی‌ها به صورت افزایشی با ارزشیابی بازار و ارزیابی خطر حقوق صاحبان سهام در ورای دیگر عوامل قابل بررسی و مشاهده، نظیر عوامل موجود در الگوی سه عامل French, Fama (1992) ارتباط دارند؟ ما بر مبنای یک معیار اساسی حسابداری در مورد ریسک قیمت بازار اختلاف میان قیمت واقعی سهام و الگوی ارزشیابی سود مازاد بر پایه برآورد ارزش سهام و با استفاده از نرخ بهره بدون ریسک را ارزیابی می‌کنیم.
نتایج ما حاکی از آن است که هم ریسک سیستماتیک و هم مجموع تغییر پذیری در بهره مازاد حقوق صاحبان سهام به طور ناقص تفاوت قیمت گذاری را نشان می‌دهد، و تأثیر توضیحی مجموع تغییر پذیری به عوامل فاما و فرنچ ـ بقای بازار، اندازه شرکت و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری ـ افزوده می‌شود.
اصطلاحات کلیدی: سود بازار، معیارهای ریسک حسابداری، صرف ریسک ضمنی، ارزشیابی حقوق صاحبان سهام

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
الگوی ارزشیابی درآمدهای حسابداری و خطر
فرضیه
روش تجربی
تفاضل قیمت‌ها از طریق حذف صرف خطر
خطاهای پیش بینی تحلیل گران
فرضیه‌ی رشد ارزش پایانی
فرضیه‌ی پرداخت سود سهام
ارقام و آمار توصیفی
بررسی و نتایج
تحلیل پورتفولیو
خلاصه و نتیجه گیری

تعداد مشاهده: 343 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:967 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته حسابداری و اقتصاد

  • محتوای فایل دانلودی:
    متن ترجمه شده در قالب فایل word و قابل ویرایش در 49 صفحه
    متن اصلی مقاله در قالب فایل PDF در 29 صفحه

پرسشنامه چابکی سازمانی

پرسشنامه چابکی سازمانی


توضیحات:
این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که در تحقیقات مختلف استفاده شده و بنابراین پایایی و روایی آن تایید شده است. پرسشنامه پیش رو دارای 16 سوال می باشد که 4 بعد چابکی سازمانی مانند پاسخگویی و سرعت و … را مورد سنجش قرار می دهد. منبع اصلی و جدید در درون متن پرسشنامه آورده شده است. 



تعداد مشاهده: 9577 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:24 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش