گزارش کارآموزی شرکت فنی مهندسی کانرود سازه

گزارش کارآموزی شرکت فنی مهندسی کانرود سازه


بخشی از مقدمه:
اطلاعاتی که می توانیم در این زمینه ارائه کنیم یکی در مورد موقعیت مکانی کارخانه است که در استان تهران  سهروردی شمالی -شهید قندی - پلاک 110  واقع شده است مساحت تقریبی این کارخانه 4000 متر مربع و دارای زیر بنای 2000 متر مربع می باشد این کارخانه در سال 1368 با مدیریت جناب آقای مهندس دولت آبادی  و با مشارکت 5 نفر به صورت سهام دارد احداث شده است و در سال 1372با تلاش وهمت پرسنل توانست مجوز استاندارد را دریافت کند . این کارخانه با نام شرکت فنی کانرودسازه شروع به کارکرد ومحصولات این کارخانه تولید قطعه های بزرگ برای کارخانجات و سوله ها و بعضی قطعه های الکتریکی بود و دارای سه سوله فعال می باشد .
1- سوله قالبسازی
2- سوله خط تولید
3- سوله مونتاژ
وسایل موجود در سوله قالبسازی عبارتند از : 2 دستگاه اره لنگ - 1 دستگاه دلر 32 تبریز - 1 دستگاه دلر 13 تبریز - 1 دستگاه فرز FP4M ساخت تبریز - 2 دستگاه تراش 2 متری تبریز - 1 دستگاه اسپارک 120 آمپر پیشتازان کوره آبکاری 1200 درجه ، دستگاه مغناطیسی SPD4D لهستانی مونتاژ ایران و علاوه بر دستگاه تعدادی قالبهای آماده شده و تعدادی در حال ساخت به طور کلی در این سوله ها کارهای ساخت و تعمیرات قالبها انجام می شود و اما در قسمت سوله خط تولید در این سوله دستگاههایی مانند پرس گرمکار 120 تن جهت قالبهای باکالیت دستگاه پرس ضربه ای 43 تن در سردکار جهت قالبهای فلزی ،  دستگاه پرس ضربهای 10 تن سرد کار جهت قالبهای فلزی دستگاه تزریق مواد پلاستیکی 250 گرمی و در نهایت سوله مونتاژ که مرحله پایانی و مونتاژ و سپس بسته بندی محصولات می باشد .

فهرست مطالب:
آشنایی با مکان کارآموزی                        
طراحی قالب                                
ماشینهای پرس                            
پرسهای مکانیکی دوضربه ای                    
چگونگی انتخاب دستگاه پرس                    
برش                                    
قالب برش                                
کفشک استاندارد                            
جزئیات ساخت قالب                        
ماتریس                                
صفحه توپی گیر و صفحه سنبه گیر                

این فایل شامل: صفحه نخست، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت (word) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است)
تعداد صفحات: 32


تعداد مشاهده: 1029 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:16 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مهندسی مکانیک


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تحقیق معرفی مدیریت استراتژیک

تحقیق معرفی مدیریت استراتژیک


چکیده:
این مقاله روش جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با گردآوری و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشی استراتژی را مشخص کرده و سپس بااستفاده از یک جدول تحلیلی، زمینه خلق استراتژی های مناسب کسب و کار را فراهم می سازد وبه صورت خلاصه مدیریت استراتژیک و ضرورت و موانع بکارگیری آن را در سازمان‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک، ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک، مزایای مدیریت استراتژیک، فرآیند مدیریت استراتژیک، تحلیل وضعیت، تدوین استراتژی، اجرای استراتژی، ارزیابی استراتژی، موانع و مشکلات طراحی برنامه‌های استراتژیک، بررسی موانع اجرای برنامه‌های استراتژیک مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

فهرست مطالب:
مقدمه 
چکیده 
تعریف استراتژی و مدیریت استراتژیک 
استراتژی 
استراتژی سه جانبه 
رقیب اصلی 
شایستگی های متمایز کننده 
تلفیق داده ها و تعیین حوزه اثر بخشی استراتژی  
مدیریت استراتژیک 
ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک 
مزایای مدیریت استراتژیک 
فرآیند مدیریت استراتژیک 
تحلیل وضعیت 
تدوین استراتژی 
اجرای استراتژی 
ارزیابی استراتژی 
موانع و مشکلات طراحی برنامه های استراتژیک 
بررسی موانع اجرای برنامه های استراتژیک 
منابع و مراجع

تعداد مشاهده: 977 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:97 کیلوبایت

 قیمت: 3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

تکنولوژی آموزشی (تحول رسانه)

تکنولوژی آموزشی (تحول رسانه)


چکیده:
سیر تحولات تاریخی رسانه ها، حاکی از آن است که به اقتضای شرایط هر دوره، استفاده از تعبیر «رسانه نوین» برای اطلاق به رسانه نوظهور رایج بوده، به گونه ای که از رادیو، تلویزیون، و سینما در هنگامه ظهورشان، به عنوان «رسانه نوین» یاد شده است. این مقاله در ابتدا به سیر تحول مفهومی «رسانه نوین» و تعابیر رایج از آن، پرداخته و سپس، بطور خاص، بررسی ویژگی های پدیده اینترنت به عنوان مهمترین رسانه مولود فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، و مظهر «رسانه نوین» در عصر کنونی، مورد توجه قرار داده است.

فهرست مطالب:
چکیده
1. مقدمه
2. رسانه نوین
3. ویژگیهای رسانه نوین
همگرایی
4. نتیجه گیری
منابع

تعداد مشاهده: 2346 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:212 کیلوبایت

 قیمت: 6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته علوم تربیتی و روانشناسی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش

نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان تربت حیدریه (واقع در استان خراسان رضوی)

نقشه مدل رقومی ارتفاعی (DEM) شهرستان تربت حیدریه (واقع در استان خراسان رضوی)


توضیحات:
- نقشه مدل رقومی ارتفاعی، یکی از مهم  ترین نقشه های پایه می باشد که برای تهیه بسیاری از نقشه ها (شیب، جهت شیب، هم بارش، هم دما، سایه روشن و ...) استفاده می شود.
- اندازه سلول ها: 0.00083333333, 0.00083333333

تعداد مشاهده: 520 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: Raster

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:785 کیلوبایت

 قیمت: 1,600 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است. جهت استفاده ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.



  • محتوای فایل دانلودی:
    Data Type: File System Raster
    Format: GRID
    Cellsize (X,Y): 0.00083333333, 0.00083333333


مفاهیم استراتژیک (راهبردی) اصلی شش سیگما

مفاهیم استراتژیک (راهبردی) اصلی شش سیگما


بخشی از متن:
از لحاظ تاریخی، ابتکاراتی که بر کیفیت تمرکز دارد غالباً در یک سطح تاکتیکی متعهد می شود که بر پروژه ها یا کاهش هزینه ها تمرکز داشته باشد. اکز (2001)، در بین سایرین به این نکته توجه کرد که فعالیت های شش سیگما باید با روندها و ساختارهایی حمایت شود تا تضمین کند که اهداف تجاری را به سمت جلو پیش می برد. نوولز و همکاران (2005) نشان دادند که چرخه DMAIC باید جایگزین دو چرخه پیوسته شود، یک چرخه باید اهداف راهبردی را تنظیم کند، از تعاریف پروژه که از طریق پشتیبانی نتایج به چرخه ی استراتژیک ادامه و توسعه می یابد تا مشارکت ایجاد شده برای اهداف استراتژیک و مفاهیم آن در سطح استراتژیک درک شود. 

فهرست مطالب:
شش سیگما راهبردی است
شش سیگما مشتری محور است
شش سیگما تنوع محور است
شش سیگما روند محور و بررسی علمی است
شش سیگما مردم محور است و یادگیری هزینه ای ندارد
خلاصه مطلب

تعداد مشاهده: 125 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx, pdf

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:17,788 کیلوبایت

 قیمت: 4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت


  • محتوای فایل دانلودی:
    متن ترجمه شده در قالب word و قابل ویرایش در 8 صفحه
    متن اصلی شامل صفحات 24 الی 29 از یک کتاب 179 صفحه ای در قالب فایل PDF