چکیده: در محیط متلاطم و متغیر امروزی، سازمانها ناگزیر از تحول و دگرگونی در کارکردهای درونی و برونی خود هستند و باید در جهت بهره برداری بهتر از محیط و تغییرات آن و نیز غلبه بر ضعفها و پوشش بیشتر نقاط قوت از آمادگی کافی برخوردار باشند . یکی از راههای انجام چنین واکنشی یادگیری سازمانی است . یادگیری سازمانی یک روش بررسی موفق تغییر مستمر می باشد . در تحولات سازمانی، پژوهشهای بیشماری در جهت شناخت ابعاد فنی و انسانی تحول صو رت گرفته است، اما ابعاد عاطفی تحولات، به صورت تفصیلی مورد توجه و بررسی واقع نشده اند. در این مقاله فرض بر آن است هوش عاطفی و ابعاد چهارگانه آن(آگاهی عاطفی، تساهل عاطفی، شناخت یا ادراک عاطفی، و کنترل عاطفی ) به شکلی می تواند بر یادگیری سازمانی تأثیر مثبت گذارده و به سازمان کمک کند تا از تنشها و تضادهای درون سازمانی که به علت انجام تحول و دگرگونی روی می دهند، جلوگیری کند. این مقاله در همایش ملی مدیریت صنعتی ارائه شده است.
تعداد مشاهده:
1062
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 12
حجم فایل:204
کیلوبایت
قیمت:
3,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
مناسب جهت استفاده مدیران و دانشجویان رشته مدیریت مناسب ارائه دانشجویی